onsdag 29. februar 2012

"To rett en vrang"

Huff, nå er det lenge siden sist. Har vært en tur på Vestlandet og besøkt verdens beste familie og da flyr tiden gitt! Men med strikkedilla ble det jaggu tid til litt fornyelser på den fronten også :) Har lært meg å strikke superenkle babyvotter bla. og de var virkelig superenkle. Fant de hos http://smuleblogg.blogspot.com/p/strikkeoppskrifter.html som igjen har fått de fra Kaitlyn Wong fra Sassy Stitchess.










Samtidig har jeg lyst å vise noen utrolig fine bilder fra en bok jeg bestilte nå nylig; "To rett en vrang" av Linda Marveng. Det finnes mange fine bøker om strikking der ute, men denne falt jeg litt ekstra for. Bildene er både innbydende og delikate og jeg bare elsker ballerinainspirasjonen. Må prøve meg på noe fra den om ikke så lenge, må bare bli ferdig med alle de andre prosjektene først :p













* Marianne *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar