tirsdag 19. juni 2012

Viktig med oversikt..

Da var det endelig ferie og jeg og minsten har tatt turen til Vestlandet. Kan tro det var noen ivrige besteforeldre som har ventet lenge på å få se go'gutten igjen!

Men uken før har vært hektisk. Begynner å kjenne på at det er under to måneder til bryllupet, så nå var det påtide å få litt ting og tang på plass! Mandag ble brudebuketten "satt i bestilling", de ulike blomstertypene er plukket ut og formen er bestemt. Gleder meg til å se resultatet. Tirsdag ble flere ting klarert i forhold til mat og bordplassering og onsdag fikk jeg en mini prøvetime i forhold til sminke, samt avtalt sånn ca. hvordan frisyren blir. Så nå er jeg litt roligere... Likevel dukker det stadig opp småting man ikke har tenkt... Men vi kommer nok i mål tilslutt :o)

Sånn bortsett fra bryllupet, er det også andre små ting som gjøres. Jeg trenger litt avkobling og samboeren trengte en oversikt over sommeren. Resultatet ble derfor et miniprosjekt, en kalender over sommermånedene, juni, juli og august, samt tre små hjerteklyper. Så får vi se om det er til noe hjelp... Klarer han å holde styr på alle ukene og det som skjer? ;o)






Nå er det kvelden her i hus. Minsten fyller 1 år om en uke og det må selvsagt feires når vi nå er på Vestlandet. Så i morgen er det duket for den første bursdagsfeiringen med familien. Glede!

Ha en fin kveld!

*Marianne* 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar