torsdag 28. februar 2013

Et par av feriens prosjekter

Hei dere.

Har bare lyst å vise dere et par av prosjektene jeg har rukket denne vinterferien.

Bildene til albumene ligger fremdeles i boksen sin, og der blir de nok liggende til neste ferie... Det jeg har rukket å gjøre er derimot å bake litt, male litt, har strikket litt, samt sydd litt. Er i grunn ganske fornøyd med hva jeg har rukket. Skulle derimot gjerne hatt en uke til, eller to... Er alt for glad i å være hjemme!

Da minsten var noen mnd. gammel kjøpte jeg et mønster for å sy sparkebukse til han, men så langt kom jeg aldri. Stoffer og alt jeg trenger har ligget klart i skuffen, og endelig fikk jeg tid og energi til å sy den. Minsten er jo selvfølgelig blitt alt for stor til buksa nå, men det er moro å endelig ha fått lagd den. En liten tass vil sikkert få brukt den en gang, er jo uansett en fin gave å gi bort! 


 Sparkebukse i str. 50/52, stoffer og knapper er kjøpt på Stoff og Stil. 



Har også bakt baguetter for første gang, herlig til kremet pastasalat. Gjenstår fremdeles å få skorpen sprø... Noen som har noen gode tips? Prøvde med vannbad under, men funket ikke helt... Oppskriften hentet jeg i et av de siste Bolig Pluss bladene.



Ha en fin helg! 
Vi gleder oss til at pappa'n i huset endelig kommer hjem i morgen.
Håper været holder seg, fantastisk med milde og solfylte dager! 

* Marianne *




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar