søndag 21. april 2013

En spennende tid i møte!


Tiden flyr og det er lenge siden jeg har gitt lyd fra meg nå.

Helgen har vært innholdsrik! Kos på lekeplassen med minstemann og is i sola, litt planting av stemorsblomster og hagestell, får bare håpe nettene holder seg frostfrie fra og med nå... samt 1 års feiring for minstens tremenning, Eirik. Full rulle og for minsten som elsker at det skjer masse.
Snøen er borte og syklene er funnet frem. Minsten har også fått prøvd seg for første gang i sykkelvogn, noe som var stas.

Ellers har jeg, endelig! fått fullført et strikkeprosjekt jeg begynte på for mange, mange måneder siden. Tror faktisk det var et av de første prosjektene jeg nevnte her inne på bloggen... Planen var å strikke en jakke til minstemann, en jakke han skulle få lenge før han ble ett år, men slik gikk det ikke. Nå har jeg endelig hatt motivasjon og tid til å fullføre den og under finner dere bilde av resultatet. Kan vel si meg fornøyd med tanke på at det er første plagget med mønster og to farger.

Samtidig kan jeg jo også røpe en liten hemmelighet for de som ikke vet det. I september ventes en ny verdensborger, minstemann skal få en lillebror! Lykke <3 Så både jakken og buksa jeg sydde for en liten stund tilbake, vil nok bli brukt en masse.

Vi går en spennende tid i møte!






Nå slenger jeg beina på bordet og sløver i sofaen frem til leggetid. Ha en fin uke alle sammen :)

*Marianne*

1 kommentar: