søndag 12. mai 2013

Da er jeg hjemme igjen etter to dager med intensiv shopping i København! Elsker denne byen!
Vi var kjempeheldige med været, oppholdsvær, noe sol og grei temperatur.  Hotellet vi bodde på het Omena og er et selvbetjeningshotell. Helt ok for en jentetur som dette, samtidig som det også ligger svært sentralt. Er jo egentlig ikke så mye tid som tilbringes på hotellet.

I tillegg til shopping, fikk vi kost oss med lunsj på blant annet Kafe Norden. Kan ikke dra til København uten å ta turen innom der! De har ubeskrivelig god mat og i tillegg får du porsjoner digre som fjell. Denne gangen slo vi på stortromma og bestilte dessert på deling også, rabarbra trivili. Mmmm er alt jeg har å si! Middag ble inntatt på restaurant NamNam, en singaporsk restaurant som har en herlig atmosfære og er tydelig populær. God mat, sterke smaker, men kan anbefales. Ligger på Vesterbro.

Som sagt, for søstrene Sisters er København den ulitimate shoppingbyen! Denne gangen var vi også flinke til å unngå de "ordinære hjemmebutikkene". Jeg hadde bestemt meg for noen ting jeg ønsket å se etter denne gangen og jaggu fant jeg alt jeg ønsket meg, og mere til ;) Det ble nye jakke, et par supersøte ballerinasko, ny klokke og ikke minst tre stk lamper jeg har sett på en stund. Illum boligsenter har det meste! De har utrolig mye fine designartikler og litt er det å spare med tanke på pris også. Det liker vi! Så nå har stuen fått nye lamper, Muuto pendellampe, til vindu og lillebror i magen får den fantastisk søte Car lampen fra Ferm Living. I tillegg klarte jeg ikke gå fra denne herligheten fra Gunnar Flørning Collection!


 
Elefant fra Gunnar Flørning Collection






Nå snøres lommeboken igjen for en liten stund, før sommeren kommer. Men denne turen vil jeg leve lenge på. Tid med beste søsteren i verden er god terapi etter mye jobbing og litt slitsomme måneder.
Takk vennen min!

Ha en fin kveld og kommende uke. Snart er det 17.mai :) 

* Marianne *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar