torsdag 7. november 2013

Ny stue


Endelig har jeg fått tatt bilder av vår nye stue i andre etasje og kan vise dere bilder! Oppussingen har tatt tid, men det har absolutt vært verdt det. Vi har ofret et soverom, men har til gjengjeld fått en stue vi kan kose oss i med gutta, spesielt om morgenen i helgene! Her kan vi kose oss under dyna med barnetv, en kopp kaffe og bare nyte morgenstunden.

Jeg har også fått på plass en liten arbeidskrok med en fantastisk fin pult som jeg har fått kjøpt av en god venninne. Den er som skapt for stua og passer samtidig utrolig godt til bordet vi har kjøpt. Bare elsker mitt nye Riviera Maison stuebord! Siden vi har ofret et soverom har vi valgt å kjøpe sovesofa. Er ikke overbegeistret over utvalget som finnes, men er ganske så fornøyd med denne grå vi fant på IKEA. Kivik heter den, og fås i ulike størrelser og med mange ulike trekk. Veggene har vi malt i fargen Morgendis fra Jotun. Veldig fornøyd, syns fargene i hele stua harmonerer godt sammen. Nå er bare spørsmålet hva vi skal velge av gardiner... Har lyst på noen mørke gardiner nå på vinteren tror jeg, mens til sommeren vil jeg ha noe lettere og lysere, men da tenker jeg kanskje liftgardiner. Hmm.. Er det mulig å ha oppheng som kan kombinere dette tro? Ellers gjenstår den siste lille finish når det gjelder dekorering, som bilder på veggene blant annet. Har fått originalbildene fra fotograferingen hos Tryllestøv Studio, så nå må jeg bare få bestemt meg for størrelse på bildene og få fremkalt dem. Gleder meg :0)





Ha en fin kveld, snart helg nå! 

* Marianne *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar